En gyllene dag!

Dagen startade nångång kvart över sju i morses då farsan dunkade på dörren, nästan så att dörren trillade in.
Åkte direkt upp till Viared med farsan och hoppade av vid skolan, och sedan möttes upp med resten av gänget som skulle lasta ihop.   Ja, idag har vi lastat en hel trailer full med en hjälp sändning härifrån Sverige. Ca 1000 lådor i olika storlek och hållbarhet måste jag säga, vissa lådor bara säckade ihop medans man kunde stå på andra.
Tog stort sett hela dagen o lasta, men när det väl va klart så ringde papps så hämta han mig och vi åkte till Farmor o farfar.
Satte genast igång att pilla med bilen, slängde på batteriet på laddning och plockade bort regskyllt samt grill och började med min nya grill!  
Slänger in lite bilder här för dom som är intresserade.
( !!! OBS !!!  inga HD bilder! )

Trailern vi har lastat idag,

Nästan hela gänget tror jag, jobbat bra idag gubbar!

Farsgubben hjälper mig med en list på regskyltshållarN.  observera emblemsgrillen!

Lite halvdant, men det är bara en prototypbild eller vad man ska säga, såhär ska grillen se ut iallafall :P uuuuutan emblem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0