Arbetarnatt, men inte i Kattegatt!

Jaa, så kan det låta. Åkte på försökstur i natt från 24:00 frammåt.  Först lastade vi på BT och åkte uppåt falköping, 6 stopp totalt på vägen upp inkl. Falköpings stoppet. Inga problem att minnas!

Sen tillbaka till Borås men på vägen var det ett stopp i Dalum och ett i Blidsberg, även det inga problem :)
Väl tillbaka i Borås fick jag åka hem en stund o sova, och sen ringde Patrik igen. Iväg o lasta Expressen och GT och sen Åka vidare på linjen. Ulricehamns linjen var jag mest orolig för, men det är ändå inga problem för alla bitar föll på plats när vi väl var där.  Har ju åkt med Roine på Ohlsens på praktiken och då har vi åkt i Ulricehamn och lämnat på samma ställen.

Så det blir nog bra ska vi se!  Ska höra av mig till Ohlséns i veckan och säga att jag gillade linjen/rutten/turen och skulle gärna jobba på den!

Idag är det också pappas födelsedag så nu ska vi börja fira honom.
HAPPY B-DAY DAAAD!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött att det gick bra!=)

2009-03-22 @ 19:33:48
Postat av: Johnny

Gött att det gick bra!=)

2009-03-22 @ 19:34:35
URL: http://johnnytherocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0