Ännu en gyllene dag!

Dagen startade med att klockan ringde, och jag trodde jag skulle bli tokig.  Natten kändes sjukt kort men jag vaknade till Kapten röds underbara låt - "Stjärnorna finns här".

Upp o hoppa och iväg till tandläkaren, där som slet ut min "Suturvidgare" ( en slags tandställning man har i gomen) och hem igen, cyklade faktiskt dit för ovanlighetens skull, FÖR JAG ÄLSKAR VÄDRET SOM ÄR HÄR!
Iallafall, Jocke kom och plockade upp mig o vi pilla lite med hans bil och sen iväg till skolan.
Haft lektioner och på första lektionen fick jag ett kärt samtal, från Ohlséns biltransport där dom hade ett helgjobb att erbjuda mig :)        Så på lördag åker jag på en provtur med en kille som heter Patrik, Börjar 24:00 på Lördagkväll/natt, Lastar på BT Borås, åker till Falköping och lämnar på två stopp innan Falköping. Sen raka vägen till Borås, har 1 timmes rast sen lastar BT igen och ev. paket och sen ut till Ulricehamn och åka den turen där.  Sen är arbetspasset slut.

Ska bli grymt roligt att komma igång med det.

Sen har jag även vart i garaget, idag igen.
Och idag fick jag igång min lilla Peugeot 205, och vi tror vi har hittat felet.
Det har högst troligt kommit ner vatten i tanken, så det är snabbt löst med K-sprit.
På lördag har jag planerat in att åka till garaget igen och göra iordning lite mer saker nu när man ser att den är i såpass bra skick att det är värt att lägga tid på allt annat, så det blir vårtvätt, polering och vaxning samt inkoppling av switch till steget och bygga baslåda.
Jag bad pappa ta med kameran idag bara för att det vart fint väder ute, så jag körde ut bilen på gatan och vi fotade lite.

Längtar fortfarande till v. 15 och jag tror och hoppas och vill verkligen ha råd att åka ner till Malmö, möta upp Milla och sen åka över till Ölarnas land! DANMARK och träffa den långe mannen med krulligt hår - Andreas Robenhagen! Vår pölse i charken! :)

Puss hej på trevlig tjej!

Kommentarer
Postat av: Johnny

Det blir nog bra med Peggan=), ohh, roadtrip till Danmark låter nice!

2009-03-20 @ 10:08:57
URL: http://johnnytherocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0