Alot of inactivity

Inaktiviteten på denna blog, är ENORM, men nu äre dags att ändra på detta.
Senaste nytt om äventyret som är på gång, så planerar jag just nu en resa till Danmark med mellanlandning i Malmö där jag möter upp Andreas flickvän som åker med mig över!
För tillfället är det bara pengarna som tryter då jag måste betala min Studentmössa :)

Men jag hoppas VERKLIGEN jag kan åka, jag har ju velat göra detta i snart 4 år!



Allmän update så är allt bra, min praktik på Ohlséns biltransport är över och det har varit 4 underbara veckor, där jag igenom APU:n fått ett 8 veckor långt sommarjobb på just, ja ohlséns biltransport :)
Jag är enormt glad för detta och livet börjar se ljust ut, och jag ser tillochmed en ljus framtid med en stor förhoppning på vidareanställning på Ohlséns! 

Nu är jag här igen, och denna gången tänker jag, JA JAG TÄNKER uppdatera OFTA!

Kyss o Kärlek, ingen lek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja uppdatera ofta, det gillar vi!

2009-03-18 @ 21:44:54
URL: http://johnnytherocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0